Dobrá webová stránka? Nevyhnuteľnosť.

Dobrá webová stránka je jedným z najdôležitejších  aspektov úspešnej online reklamy. Lámate si hlavu nad tým, aké kritériá musí dobrá webová stránka spĺňať? Čítajte ďalej, radi Vám to prezradíme.

  1. Dôležitý je obsah.

Pred pár rokmi bola webová stránka hlavne akousi vizitkou firmy, bolo dôležité hlavne to, ako vyzerali, čiže ich grafická stránka. Dnes je dobrá grafika samozrejmosťou a dôraz sa kladie na obsah. To znamená podnetné a užitočné informácie o vašich službách alebo produktoch, ktoré zákazníka zaujmú a sú pre neho dôležité. Ponúkate služby na opravu iphone? Váš zákazník sa určite zaujíma o možnosť objednania, cenu, predpokladaný čas opravy, dopravu domov a referencie od zákazníkov. Ak neviete, čo vašich zákazníkov zaujíma, zistite si to. Experti na SEO optimalizáciu vám určite radi pomôžu.

  1. Technická stránka

Pripravený obsah musí stránka vedieť prijať a spravovať. Problém s prehrávaním videa alebo otváraním obrázkov z galérie nie je vizitkou, ktorú by ste svojim zákazníkom chceli ukázať. Kľúčová je aj dokonalá spolupráca vašej stránky s google a sociálnymi sieťami (facebook, twitter,a iné)

  1. Dobrá štruktúra

Patrí tu prehľadnosť, rýchle nájdenie kľúčových informácií, ľahké prepojenie so sociálnymi sieťami. Tiež newsletter, dobrý nástroj, vďaka, ktorému mnohé stránky získali stálych odoberateľov noviniek. Veľmi šikovným propagačným nástrojom je Slide banner, ktorý sa sústreďuje na momentálne najdôležitejší obsah. Predávate kuchyne na mieru? Slide banner vám môže slúžiť ako miesto, kde zverejníte momentálne akciové typy kuchýň.

  1. V jednoduchosti je sila

Nepreháňajte to. S reklamami, dizajnom, farbami, akciami aj obsahom. Aj pri tvorbe webovej stránky platí, všetko s mierou.

Tvorba webov je v dnešnej dobe pomerne jednoduchá záležitosť. Existujú rôzne platformy, kde si sami podľa šablóny vytvoríte web podľa Vašich predstáv. Samozrejme, ak máte plné ruky inej práce alebo si na to skrátka netrúfate, môžete vložiť tvorbu svojho webu do rúk odborníkov.